Răspunsuri

2014-09-16T16:43:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A=2,75+3,15-2,9=5,90-2,9=3,00=3

b=3,45-2,8+2,35=0,65+2,35=3,00=3
e cel mai bun raspuns?
iti dau cel mai bun daca mi le scrii frumos sa inteleg si toata rezolvarea nu,numai rezultatul.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-16T17:21:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a=2,75+3,15-2,9 \\ a=5,9-2,9 \\ a=3 \\  \\  \\ b=3,45-2,8+2,35 \\ b=0,65+2,35 \\ b=3 \\  \\ 3=3 \\ a=b
1 5 1