Răspunsuri

2014-09-16T16:43:13+03:00
Tigla , materialele cu care a fost intarita , mobilierul , usile , podul , geamurile etc.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T16:43:39+03:00
O casa traditionala are multe obicte vechi , este din chilpici din pamant cu paie si foarte frumoasa , presuri tusute in razboi si paturi din paie.


O casa moderna , are multe obiecte noi si moderne de exemplu : Calculatoare , Televizoare , Farfurii si castraone din marmura. , are covoare cusute cu multe forme si culori care se pun pe jos , au paturi cu saltele si casa este din ciment cu un acoperis din tabla sau acum acelesi mai moderne.


Succes , Bafta~