Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T19:24:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1 cd Am ajutat-o pe prietena mea
2 c i  Vorbeam cu tatal meu
3 c c l Ma duceam la magazin
4  c c t Maine merg la scoala
5 c c m Deseneaza ca un artist

DATIV
1 c i Colegului ii dau cartea
2 a s p Colega asemenea ei nu-i
3 n p Fata e asemenea mamei

57 4 57
2014-02-13T19:34:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Citesc o carte de povesti. - ce fel de ? - de povesti - atribut subst. prep. caz Ac.
2.Nume predicativ - Cartea este de povesti. (deoarece are ''este'') f.s. N,P caz Ac.
3.C.D. - Pe Andrei  il cunosc toti. caz Ac.
4.C.I. - Vorbim despre muzica lui Enescu. (de cine/ce?) caz Ac.
5.C.C.L. - Mergem la padure(unde? - alte intrebari: de unde? pana unde) caz Ac.
6.C.C.T.- Vara aceasta vom organiza o excursie. (cand ?) caz Ac.
1.C.I. - Ofer mamei o floare. (cui?) caz D.
2.Atr. substantival - Glorie invingatorilor! caz D.
3.C.C.M.- Vorbeste asemenea unui intelept. (cu prep. D.) caz .D.
4.Complement circumstantial de cauza(daca esti in cl.VII)- Am intarziat datorita autobuzului. - caz D.
  
59 4 59
sper ca te-am ajutat:)
si eu am avut tema recent si a zis profa ca sunt bune.
scuze u meritai cel mai bun dar m-am grabit si nu-l mai pot scoate:)
nui nimica:)) am zis ca sa stii ca sunt corecte;)