Răspunsuri

2014-09-16T16:23:40+03:00
Cu tooti crec ne amintim de clipele frumoase petrecute in anii trecuti.Neam acomodat  usor si neam imprietenit cu multi colegi noi . Aceasta a fost prima zi de scoala
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T16:35:31+03:00
 zi de şcoală va rămâne veşnic în amintirea mea. In sufletele meu de înlocuit.Totul a început încă din vacanţă când mamica mea cea blinda si frumoasa îmi povestea seara, înainte de culcare ,ce frumos ,va fii drumul vieții va fi la şcoală.Ea îmi spunea că îmi voi face o mulţime de prieteni noi ,voi descoperi tainele cărţilor,voi descoperi universul existentei , voi învăţa să scriu si să fac multe alte lucruri care o să-mi fie folositoare în viaţă.Ne apropiam cu paşi repezi de începerea şcolii şi am avut parte de o surpriză.Trebuia să mă duc la şcoală pentru a-mi alege uniforma.Astfel că în ziua următoare , împreună cu mama , aveam să-mi văd şcoala şi uniforma.Şcoala mi s-a părut impunătoare , ca o cetate , iar uniforma ca ţinuta unui cavaler.Eram foarte bucurosa si în acelaşi timp emoţionat ,plângeam de bucurie,zburdat ca un copil nobil ce eram, închipuindu-mi că voi deveni şi eu o prințesele  în aceasta școala deosebita.I-am povestit si mamei gândurile mele.Ea mi-a spus ca orice tind va fii ușor cind voii fii la școală,ea Find cetatea universului....Nu îmi pare rău de nimik ,ce-a fost si va fii va ramine in sufletele meu mereu,mândria părinților,succesul viitorului..Multumesk pentru aceasta amentire care mi-ai redat-o in acest moment!!!