In clasa sunt 30 de elevi.Daca din clasa pleaca 8 fete si vin 8 baieti, atunci numarul fetelor va fi jumatate din numarul baietilor. Cate fete si cati baieti sunt in clasa

2
30-8=22+8=30:2=15
15 fete și 15 baieti

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-16T16:10:06+03:00
Pai elevii toti sunt 30 si daca au plecat 8 fete faci 30-8=22 si elevii sunt 22 dupa aceea faci adunare ca se zice ca au mai venit 8 baieti 22+8=30 30  sunt baietii din numarul baietilor aflii fetele 30:2=15 deci baieti=30 si fete =15.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T16:10:39+03:00
X-fete,y-baieti,x+y=30
(x-8)+(y+8)=30
x=1/2y
(1/2y-8)+(y+8)=30
y-16+2y+16=60
3y=60
y=20
x=1/2y,x=1/2 20,x=10
9 4 9