Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T19:12:32+02:00
a. 7pe6-1pe4-5pe48 = 13pe16
b. 8pe9-1pe3-1pe2 = 1pe18
c. 5pe15-2pe3-4pe12 = -2pe3
d. 2pe9-0-1pe24 = 13pe72 ;
1 5 1
2014-02-13T19:28:38+02:00
7 pe 6 - 1 pe 4 - 5 pe 48               2 pe 9 - 0 - 1 pe 24
= 56-12-5 toate supra 48             = 16-0-3 toate pe 72
=39 pe 48                                    = 13 pe 72
=13 pe 16                                 
 
5 pe 15 - 4 pe12 -2 pe 3
= 60-60-120 toate pe 180
= - 120 pe 180
= - 2 pe 3
1 5 1