Răspunsuri

2014-09-16T14:16:53+03:00
Ingenunchierea Germaniei, restituirea unor teritorii de catre Germania, reducerea inarmarilor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T16:19:26+03:00
Conferința de Pace de la Paris a început la 18 ianuarie 1919, având drept obiectiv dezbaterea noii configurații politico-teritoriale și rezolvarea complicatelor probleme economico-financiare rezultate din Primul Război Mondial. Au participat 27 de state, printre care și România. Conferința avea ca scop elaborarea și semnarea tratatelor de pace între statele învingătoare (cu excepția Rusiei, atunci în plin război civil) și cele învinse în Primul Război Mondial. Președintele Conferinței a fost proclamat delegatul Franței, țară gazdă : Georges Clemenceau.
S-a hotarât și înființarea unui organism internațional menit să apere pacea și să preîntampine izbucnirea unui nou război : Liga Națiunilor, cu sediul la Geneva. Tratatele de la Saint-Germain și de la Trianon, conforme celui de-al 10-lea din cele 14 puncte ale președintelui Wilson, au oficializat întregirea României, ale cărei noi frontiere au fost trasate de o comisie condusă de geograful francez Emmanuel de Martonne.

1 5 1