Răspunsuri

2014-09-16T11:23:00+03:00
Fii binecuvantata fecioara pentru inocenta, credinta, increderea ta.
Oricine poate vedea lumea cu ochii tai va reusi sa-l aduca pe Isus in viata lui.
Viata ta sa fie un izvor de inspiratie pentru noi!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T12:47:59+03:00
           Draga Fecioara,

         Am auzit ca ai nascut de curand. Dumnezeu sa va binecuvanteze pe amandoi si sa aveti parte de cat mai putine greutati ca prea prin multe ai trecut pana ai reusit sa-l nasti pe micul Iisus. 
        Pai, ce as mai putea sa va mai transmit decat multa sanatate si sa aveti putere sa-l cresteti pe micul prunc. Asteptam de mult acest eveniment, ca intreaga omenire de fapt. 
        Imi pare nespus de rau ca nu pot ajunge la acest eveniment, dar am inceput noul an scolar si nu pot lipsi. Sper ca intr-o zi sa ne vedem.
        
 
                                                              Cu drag, 
                                                                             Dragos



1 5 1