Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T21:08:59+03:00
Interjectia este o parte de vorbire neflexibila prin intermediul careia se exprima senzatii, sentimente, indemnuri, chemari sau se imita un sunet din natura.
ex: ma , fa , muuuuuuu! , ham , miau ! , bre . 
2 5 2
2014-09-15T21:09:17+03:00
Interjecţia este o parte de vorbire neflexibilă care exprimă, prin sunete articulate, senzaţii, stări sufleteşti, manifestări de voinţă ale vorbitorului sau imită sunete şi zgomote din natură.  
2 2 2