Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T18:42:10+02:00
[(a×270÷3)×5+100]÷6000=1 
 (a×270÷3)×5+100= 6000 
(ax270 ÷3)x5 = 6000-100
 (ax270 ÷3)x5 = 5900
ax270 ÷3=5900  ÷ 5 
ax270 ÷3 = 1180
ax270=1180x3
ax270= 3540
a= 3540 ÷ 270 
a=  \frac{118}{9} sau a=13,(1)
1 5 1
2014-02-13T18:46:31+02:00
[(a×270÷3)×5+100]÷6000=1 
 (a×90)×5+100= 6000 x1
(ax90)x5 +100= 6000
 (ax90)x5 = 6000-100
(ax90)x5=5900
ax90=5900:5
ax90=1180
a=1180:90
a=13,1