Răspunsuri

2014-02-13T18:32:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai cred ca imaginea noptii arata tristetea 
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T18:44:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sintagma aprofundeaza o nota de tristete printr-o imagine artistica vizuala, in care descrierea unui tablou nocturn exprima prin continutul sau sentimentul tristetii si singuratatii.
Sper ca iti este de folos.
3 5 3