Conjunctia este partea de vorbire neflexibila care indica raportul de coordonare si subordonare intre parti ale propozitii, o parte de propozitie si o propozitie, sau intre doua propozitii.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T20:00:15+03:00
Conjunctia este partea de vorbire neflexibila care leaga doua propozitii în fraza si doua cuvinte cu acelasi rol sintactic intr-o propozitie. Conjunctia nu are functie sintactica si  are rol morfologic auxiliar . 
1 5 1
2014-09-15T20:06:46+03:00
Conjunctia este partea de vorbire nedeclinabila,,care uneste parti de propozitie de acelasi fel sau  propozitii intre ele.Conjunctiile sunt de doua feluri:coordonatoare si subordonatoare.Conjunctiile la randul lor sunt de mai multe feluri:a)copulative de ex:-si;-nici b)Disjuncte de ex:-sau; c)Advesative :-dar;-iar;-insa  d) cauzale:aici; deoarece; e)Conclusive:deci; asadar;de aceea.Conjuctiile subordonatoare leaga o propozitie secundara(subordonata) de o propozitie regenta.... etc. Sper k te-am ajutat.