Răspunsuri

2014-09-15T19:16:49+03:00
Comtinuie gindul chia scriie gindul la carte la mama la familie si scrie un eseu de mama sau familie sau carte care iti pare mai usor nu uita sami multumesti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T19:18:12+03:00
La inceput a fost cu gindul, doar la ei, atunci cind plecase peste hotare, ia fost Foarte rau si dureros, timpul a trecut, ea si-a revenit, s-a ridicat din somnul durerii, si-a construit in inceput de cariera cu anii, si parintii au decis sa se intoarca,crezind ca ea are nevoie de banii favuti de ei timp de atitia ani... O ideie sper sa te ajute
1 5 1