Buna seara !
Ca tot am inceput azi scoala , vreau sa va intreb daca voi dati teste initiale din prima zi de scoala adica de maine ?!

2
de saptamana viitoare!
ok , ms
v-am intrebat pe toti asta ca sa stiu , pt ca pana la urma difera de fiecare scoala !
Zic asta pt ca profa de mate azi a intrat in clasa si a zis razand , ca maine vrea sa ne vada cum ne descurcam la test ... adica nu stiu ce sa cred daca e adevarat sau nu ... si profesorii astia , o mai iau razna uneori !

Răspunsuri

2014-09-15T19:10:44+03:00
Da!in orice caz eu a sa am la engleza la altele nu stiu pina ce!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-15T19:11:08+03:00
Nu cred ca face nimeni asta.... majoritatea profesorilor dau teste initiale dupa doua saptamani de recapitulare, iar altii nu dau deloc.
2 5 2