Ajutor!!!Tata a cumparat de la piata 3 kg de cartofi la pretul de 4,5 kg,1 kg de morcovi la pretul de 7,3 lei/kg de sfecla la pretul de 2,5 lei/kg si un pepene verde de 4,5 kg la pretul de 5,5 lei/kg. Au fost suficienti 60 lei pentru a achita cumparaturile?Au mai ramas bani?Citi?

2

Răspunsuri

2014-09-15T19:09:32+03:00
Da,au  ajuns 60 de lei si au ramas 11, 95 lei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T19:17:55+03:00
3*4,5+7,3+ 2,5+4,5*5,5= 13,5 + 7,3 + 2,5 + 24,75= 48,05 lei au costat cumparaturile

60-48,05=11,95 lei au ramas
1 5 1