Răspunsuri

2014-09-15T18:57:08+03:00
S-au amestecat limba daca cu limba romana,2000 de ani in urma)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T18:58:56+03:00
Limba romina a aparut de la stramosii nostri care inaite o transmiteau mai mult pe cale orala iar mai apoi au aparut si izvoarele scrise precum cartili,ziarele etc.si tot asa de la parinti la nou-nascuti si tot asa mai departe niciunde nu sint date concrete referitor la aceasta intrebare dar eu sper ca din spusele mele tu ti-ai facut deja o inchipuire
2 5 2