Răspunsuri

2014-09-15T18:43:13+03:00
De ce e important sa cunosti si sa vorbesti corect limba romana?
   
       In primul rand pentru a ne intelege intre noi vorbitorii de limba romana. Daca fiecare ar scrie si ar pronunta ,,dupa ureche'' comunicarea intre noi ar fi mult mai grea daca nu imposibila. 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T18:44:06+03:00
Daca vorbim corect romaneste aceasta arata cultura noastra ,dragostea si repectul nostru fata de limba noastra . Dac vorbim corect romaneste putem arata ce limba frumoasa avem noi strainilor si pentru a a fi un  exemplu pentru ceilalti.         DACA TI_AM FOST DE AJUTOR MULTUMESTIMI SI DACA TIA PLACUT RASPUNSUL PUNEL CEL MAI BUN :)
1 5 1