Imparatul Verde este nefericit. ce functie sintactica are ,Verde'' din propozitie??

2
atribut
e corect si raspunsul meu
da dar la examen dak nu scrii complet nu primesti niciun punct ;)
exact ;)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T18:08:01+02:00
2014-02-13T18:16:36+02:00
De ce ar fi adjectival dacą este scris cu majuscule? Este atribut substantival, subst. propriu provenit din adj..
voi astia care nu raspun la intrebare si doar comenteaza, o faceti doar pt puncte ??
nu pimim puncte daca comentam...doar daca dam raspuns
da da
Da, chiar aşa cum am scris!
Nu se primesc puncte pentru comentarii!! Si va rog sa nu mai raportati decat daca aveti un motiv plauzibil!!