Răspunsuri

2014-09-15T18:06:09+03:00
Un profesor de matematica trebuie sa fie increzut,corect,muncitor si sa captiveze elevii prin metoda sa de predare.Sa fie rabdator si amabil!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T18:09:24+03:00
Scrie ca in loc sa predea sa pocvesteasca despre viata lui sau sa ne poata indruma , ajuta , sa poata , sa nu fie plictisitor, sociabil, prietenos si sa avem relatiii bune impreuna cu toata clasa , sa poata  a ne tine sub control 
1 5 1