Răspunsuri

2014-09-15T17:53:01+03:00
Dizivor inseamna
daca presupui un numar Ex:44
divizorii sa sunt 2,4,11,22,44
aceste numere se pot inmulti (nu conteaza ce nr doar sa dea nr exact) sa dea 44
divizori sunt si nr negative si mai este si 1si 11
am uitat de 11 dar si un 1 e?
eu am explicat pe lung
multumesc
Ku placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T17:54:54+03:00

Un numar x este divizorul unui alt numar y ,daca y se poate scrie ca produs dintre x si un numar intreg.
Cu alte cuvinte daca avem un numar ,numerele la care se imparte exact se numesc divizori.se noteaza cu D
D6={-6,-3,-2,-1,1,2,3,6}
0,nu este divizor

1 5 1