Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-15T17:16:53+03:00
Mircea a strigat ochiul de la geam!
Cei mai frumosii ochi  sunt ai mamei mele!
Astazi la dejun am mincat  niste ochiuri!
26 3 26
Comentariul a fost şters
Mama aprinde un ochi de la aragaz
Comentariul a fost şters
Cine ti-a comentat raspunsul?
Comentariul a fost şters
2014-09-15T17:26:12+03:00
Ochi mei sunt albastri 
mama imi gateste un ochi 
am calcat intr-un ochi de apa
12 3 12