Răspunsuri

2014-09-15T17:11:51+03:00
Copac-pom
prieten-amic
flori-plante
Eu am plantat un POM.
Tu esti cel mai bun amic de pe lume.
Cine are plante ?
14 3 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T17:13:24+03:00
Copac: inflorit, inmiresmat, inalt, batran, uscat
prieten: devotat, sincer, increzator, amuzant
flori: colorate, varatice. 


Am trecut pe langa un copac inflorit. 
 Consider ca am un prieten devotat.
I-am adus multe flori colorate. 
25 4 25