Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T17:10:50+03:00
4(x+5)-5(x+3)=x-5
 4x+20-5x-15= x-5
20-15+5= x-4x+5x
10=2x 
⇒ x= 10:2
x= 5
1 5 1
2014-09-15T17:14:40+03:00
4(x+5)- 5(x+3)=x - 5                                                                                                                    
4x+20 -5x + 15=x-5
4x + 20 +15 +5 = x+5x
40= 6x -4x
40=2x                                                                                                                                          
x=20