Răspunsuri

2014-09-15T16:44:02+03:00
Ilinca este cu mine la o plimbare.(verb copulativ)
Ar fi vrut sa vina dar vremea i-a oprit.(verb auxiliar)
24 4 24
A fii
-valoare predicativa: Eu sunt la mare.
valoarea copulativ: Alina este doctora
valoare auxiliara: Ar fi mers cu noi la film dar are prea multe teme.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T16:47:12+03:00
Numele lui este Marian.(predicativa)
El este doctor.(copulativ)
El ar fi vrut sa fie inginer.(auxiliar)



32 4 32