Răspunsuri

2014-09-15T17:23:26+03:00
Toamna = subst comun, articulat cu articol hotarat a; 
primavara  = subst comun, articulat cu articol nehot. o; 
a frunzelor = subst comun, articulat cu art. genitival a;

toamna = articol hotarat a
primavara = articol nehotarat o
a frunzelor = articol cu articol genitival a
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T18:41:42+03:00
Toamna = articol hotarat a
primavara = articol nehotarat o
a frunzelor =  cu articol genitival a
6 4 6