Răspunsuri

2014-02-13T17:47:03+02:00
Poti sa te faci inspector alimentar, cofetar/brutar, depinde de ce practica ai facut, receptioner la hotel, tot ce tine de ramura turismului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T17:47:27+02:00
1.programatorul de activitati turistice - emergent in panorama internationala, si ca urmare a efectului de agregare a agentiilor de voiaj si a specializarii necesare in raport cu diferitele tipuri de clienti;

2.insotitorul cultural, adica un ghid care poate avea diferite specializari (cunostinte istorice, artistice, ambientale etc) si abilitati comportamentale si relationale; acesta se gaseste printre profilurile cele mai inovative care permit activarea ofertei turistice de tip istorico-artistic, religios, ambiental, asigurand competentele necesare si medierea culturala.

2 5 2