Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T16:23:12+03:00
Se întâmplă să greşim! Se întâmplă să nu scriem corect româneşte, cu toate că nu am avea nicio scuză... nici graba şi nici atingerea unei taste din greşeală.... oricât de mult ne-am grăbi ar fi bine să recitim ceea ce am scris. 
Vorbind şi scriind corect româneşte, înseamnă să ne respectăm pe noi înşine şi în acelaşi timp să-l respectăm pe cel căruia îi vorbim.  
Haideţi să scriem corect româneşte! Haideţi să fim mai atenţi la cum vorbim!
Într-adevăr vorbele trec dar, să nu le lăsăm să treacă pline de dezacorduri!
Nu vi se întâmplă ca atunci când citiţi ceva scris incorect sau când auziţi ceva ce nu sună deloc corect româneşte, să aveţi senzaţia că voi înşivă nu mai ştiţi să scrieţi sau să citiţi corect? De ce să masacrăm limba română, de ce să nu îi atenţionăm pe cei care greşesc? Tăcând le facem un deserviciu şi ne facem şi nouă înşine un deserviciu....
2014-09-15T16:29:12+03:00
Nu exista nimic mai de pret pentru un popor decit  graiul  matern  ,deoarece acesta este pamintul prin care respira tot neamul si suflarea in care se contopeste limba romana.Ca oameniisa inteleaga ce spui,atita timp cit traiesti intr-o tara trebuie sa te inveti,sa vorbesti  aceeasi limba ca oamenii  din  jurul  tau,astfel nu vei putea purta o comunicatie normala.Fiecare dintre noi ar trebui sa vorbeasca limba romana mai cultural in fata strainilor,dovedindu-le celor din urma si un semn de admiratie si mindrie atit pentru oamenii in virsta cit si pentru noua generatie.Ca sadamdovada ca avem drettate,ca suntem oameni cu carte si destepti,avemrespect fata de patrie ,limbasi niam