Răspunsuri

2014-09-15T16:14:17+03:00
Am fi vrut sa venim dar nu s-a putut(auxiliar)
Noi suntem la mare in vacanta(predicativ)
Acei copii sunt talentati la desen(copulativ)
amintesteti regulile de punctuatie invatate in clasa a V-a . scrie cite un exemplu pentru a ilustra izolarea prin virgula a :
1) partilor de propozitie multiple ( omogene ):
a) subiecte
b)nume predicative
c)atribute
d)complemente
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T16:17:32+03:00
Predicativa - cand are sensul de a se afla , a se gasi , a exista 
 Eu sunt acolo
 Acolo este o poiana 


Copulativa - 
cand are sensul de a deveni , opus cu a se afla , a se gasi . Este un verb de legatura 
Eu sunt doctor 
Prietenul meu a fost politist 



Auxiliara - 
e auxiliar cand e un verb de ajutor la formarea timpurilor verbale 
 As fi cumparat , dar........
Sa fi vazut cum canta.
2 5 2