Răspunsuri

2014-09-15T15:33:56+03:00
69 - 4 * 5 = 69 - 20 = 49
69-24÷6×5=...
eu asta doar am scris
si ce trebuie scris alceva daca asta ai scris. Eu ce sa scriu? Care este motivul raportarii si chiar toata lumea care cere ajutor si i se ofera, dupa vrei sa o ajuti, ea te raporteaza. Este drept? Sau aim preferinte? Scrie la mesaje.
si ce asa urli de parca cine stie cine esti
inceteaza, eu nu urlu, spun. Sa ai succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T15:34:22+03:00