Răspunsuri

2014-09-15T15:19:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Noi ne-am gandit la tine cand m vazut acea poza
In vacanta mergem la munte
Nu intellegem e ce l-a certat

35 3 35
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T15:20:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Noi suntem un neam apropiat.
noi ne-am gandit sa mergem intr-o excursie.
La restaurant claudia a cantat .
L-a suparat andrei pe tudor ?
51 4 51