Răspunsuri

2014-09-15T15:07:38+03:00
A + B = 182
A : B = 5 REST 8
A = 5 B + 8
A ____/___/____/____/____/ +8
B  ___/
182 - 8 = 174
174 : 6 = 29
B = 29
A = 5 * 29 + 8 = 153 
Multumesc mult!
n-ai pt. ce, am gredit la calcul final din neatentie si m-a raportat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T15:09:20+03:00
Notam primul nr cu x
al doilea nr cu 5x+8
_________________
x+5x+8=182
6x=182-8
6x=174
x=29(primul nr)
29x5+8=153(al doilea nr)
AVEAM VARIANTA SA EDITEZ. dE CE TE-AI GRABIT SA RAPORTEZI? tE INTERESEAZA DOAR PUNCTELE SAU SA-I AJUTI PE CEI MICI SAU PE CEI CE SOLICITA AJUTOR.
eRA O GRESEALA DE CALCUL MINOR LA FINAL, PUTEAM SA O INDREPT DACA ERAI BUNA SI-MI ATRAGEAI ATENTIA. aM TRECUT A 4-A DOAR.
Ok, imi pare rau. Data viitoare voi fi mai rabdatoare. Mersi totusi de ajutor si ca mi-ai spus acest lucru care m-a indreptat.