Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T15:01:54+03:00
Adverbul este o parte de vorbire care exprima caracteristicile unei actiuni, stari sau unei insusiri ori circumstantele actiunilor si starilor. Adverbele pot fi recunoscute folosind întrebari specifice: Cand?, Cat de des?, Cum?, In ce mod?, Unde? Pe unde?
Comentariul a fost şters
adverbul determina un verb. el poate fi: de loc, de timp, de mod
2014-09-15T15:06:59+03:00
Adverbul este partea de vorbire neflexibila care arata o caracteristica a unui verb.
adverbul poate fi:
-e loc
-de mod
-de timp 
1 3 1