Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T14:57:02+03:00
 Aliteratia este figura de stil sonora care consta in repetarea unor sunetee in interiorul unui vers. In cazul aliteratiei se repeta consoane sau silabe initiale, aflate de obicei in radacina cuvintelor.
Ex:metal-animal
vant-frant
37 4 37
2014-09-15T14:58:43+03:00
Alteratia in poezie este o repetare in mod voit al unor consoane ,cu efect muzical.Un exemplu de alteratie este poezia ''Clopotele''a lui Edgar Allan Poe:                                  Clopotele de-alarma,clopotele de arama !                                                                     Ce fantastice terori tulburarea lor proclama!                                                                   Si-ntr-al noptii aspru vant                                                                                             Cu ce spaima ne-spaimant'' Doar ata stiu sper k te-am ajutat.
       
20 4 20