Răspunsuri

2014-02-13T17:21:14+02:00
Pana la urma nica  nu putea sa o convinga pe mama sa sa stea acasa ci ea a vrut sa il trimita la sk  cam asta stiu ca cam asa se termina
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T17:23:49+02:00
Nica fuge de la Socola. Se intoarce in sat, se insoara cu Smarandita si fac impreuna un car de copii. Mama sa este suparata pentru ca a renuntat la preotie si nu vrea sa discute cu el. El nu ajunge la Iasi. Traieste toata viata la Humulesti, unde preda la scoala din sat. Face cunostinta cu Eminescu venit in inspectie in scolile din Moldova. Se leaga o prietenie intre cei doi…
1 5 1