1. Alcatuieste o propozitie in care numeralul ' al treilea ' sa indeplineasca functia sintactica de subiect. ..........
2. Scrie o propozitie cu un subiect multiplu exprimat prin trei substantive proprii. ........
3. Scrie un enunt care sa contina un subiect inclus. ........
4. Rescrie propozitia 'Oamenii sunt credinciosi' , trecand substantivul cu functie de subiect la singular. .......
5. Scrie o propozitie cu predicat nominal, facand acordul acestuia cu subiectul multiplu 'baietii si fetele' ........
Am nevoie foarte repedee de raspuns !!!! Va roog !!! Multumesc anticipat !!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-15T06:56:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Al treilea a castigat.
2.Ana,Andreea si Elena au plecat.
3.Am mers la munte.
4.Omul este credincios.
5.Baietii si fetele sunt cuminti,
Sper ca te-am ajutat! :)
9 4 9
2014-09-15T08:41:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Al treilea iese la tabla

2. Ionel, Mihai si Vasile fac un experiment de fizica.

3. Mergem in parc

4. Omul este credincios

5. Baietii si fetele de la olimpiada de fizica vor ajunge ingineri 

3 5 3