Marian sorin si lucian practica fiecare doar unul dintre urmatoarele sporturi:fotbal ,handball si volei sorin joaca fotbal sau volei iar lucian nu joaca nici handbal nici fotbal

ce joc joaca fiecare

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T22:59:08+03:00
Daca lucian nu joaca nici handball, nici fotbal ⇒  lucian joaca volei. 
sorin joaca fotbal, pentru ca deja lucian joaca volei. 
marian joaca handbal, pentru ca celelalte jocuri sunt deja stabilite. 
18 4 18
2014-09-14T23:10:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sorin joaca fotbal sau volei
Lucian nu joaca nici handbal, nici fotbal  => Lucian joaca volei.
Daca Lucian joaca volei  => Sorin joaca fotbal.
Marian joaca handbal.
6 4 6