cine stieeeeeee???????????
omonimia se demonstreaza in enunturi : ex: A descoperit o noua formula ; A descoperit capcana din padure ca sa nu cada cineva in ea ( a dat la o parte ceva de pe ea , cu acest sens )

Răspunsuri

2014-09-14T22:13:51+03:00
Omonime sunt cuvintele cu mai multe sensuri ex: Ana SARE coarda , Mama pune mereu SARE la mancare. La cuvantul A descoperi e cam la fel
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T22:36:06+03:00
A descoperit oala cu supa sa se raceasca.
A descoperit ca poate merge singur.
A descoperit formula apei.
Si-a descoperit capul.
DESCOPERÍ vb. 1. v. dezveli. 2. v. găsi. 3. v. inventa. 4. a afla, a ghici, (rar) a bănui. (Ai ~ ce am vrut să spun.) 5. a dezvălui, a revela, (livr.) a decela. (Nu i-am putut ~ marea mea taină.) 6. (rar) a surprinde. (A ~ infracţiunea.) 7. a stabili. (El e cel care a ~ etimologia cuvântului.)

A SE DESCOPERÍ mă descópăr intranz. A-şi scoate acoperământul de pe cap (păl