Răspunsuri

2014-09-14T21:54:42+03:00
Vrei raspunsurile sau doar rezultatele!?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T22:10:28+03:00
1/2 + 2/3 = 3/6 + 4/6 = 7/6
b) 1/20 - 1/30 = 30/60 - 20/60 = 10/60 = 1/6
c) 5/12 - 7/18 = 15/36 - 14/36 = 1/36
d) 1/50 + 1/ 75 = 3/150 +2/150 = 5/150 = 1/30
e) 1/2 + 1/3 + 5/6 = 3/6 + 2/6 + 5/6 = 10/6 = 5/3
f) 1/2 + 1/3 +5/6 = 3/6 + 2/6 +5/6 = 10/6 = 5/3
Sunt la fel punctele e si f?
2 5 2