Enunturi cu sens propriu si figurat al cuvintelor:stele,luna,soare.

2
da
Bn
ma mai ajutati cu ceva?va rog mult
Da te ajut
Semnificatia titlului E-o liniste iubirea de grigore vieru si de comentat doua motive din aceasta poezie

Răspunsuri

2014-09-14T21:32:59+03:00
Mi-e imi place sa privesc stelele noaptea.
Luna are culoarea alba.
Soarele poate sa te faxa bolnav de cancer.
sper sa te ajute.
mersi sunt clasa 12 trebuie ceva mai original,si cu sens figurat al acestor cuvinte
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T21:37:09+03:00
Propriu:
1.în univers sunt miliarde de stele
2.luna este satelitul natural al pamîntului 
3.soarele este o stea mare incandescentă împrejurul căreia se roteşte pămîntul
figurat:
1.ochii dumitriţei sunt ca două stele  
2.făt-frumos i-a dăruit lui ileana cosînzeana luna de pe cer , în numele dragostei sale
3.ea este soarele ce va ardea mereu în inimamea ea este iubita mea.
17 3 17