Răspunsuri

2014-09-14T20:53:50+03:00
Se observa ca diferenta dintre oricare doi termeni consecutivi este 27(152-125=27;179-152=27;206-179=27). Atunci urmatorul termen il vom afla facand 206+27=233.
Comentariul a fost şters
In redactarea solutiei vei scrie diferentele pe care ti le-am scris in paranteza, de unde deducem ca trebuie sa aduni 27 la 206 pentru a afla urmatorul termen.
Comentariul a fost şters
Cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T20:54:44+03:00
Fiecare numar il aduni cu 27 ... :) 
125+27 ; 152+27 ; 179+27=206....
1 5 1