Răspunsuri

2014-02-13T16:58:37+02:00
Exista o programa pentru simulare, acolo scrie exact ce trebuie sa sti pentru simulare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T17:04:10+02:00
Genul epic, liric, pastel, nuvela, schita, fabula
Gramatica: Subordonate
Derivare, conversiune, compunere
Depinde ce clasa esti
ar trebui sa inveti cam pana la teza ce ai dat-o in semestrul 1, ca noua asa ne-o zis
Genul epic, liric, pastel, nuvela, schita, fabula
Gramatica: Subordonate
Derivare, conversiune, compunere
Depinde ce clasa esti
ar trebui sa inveti cam pana la teza ce ai dat-o in semestrul 1, ca noua asa ne-o zis