Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T20:35:44+03:00
40+70=110
a) sa se maresca cu 5
41+74=115
45+70=115
42+73=115
43+72=115
44+71=115
b)micsorat cu 5
40+65=105
35+70=105

Comentariul a fost şters
si de ce ai dat cel mai bun??????
Comentariul a fost şters
acum intelegi?
Comentariul a fost şters
2014-09-14T20:36:33+03:00
70+40=110
a)45+ 70=115           
b)35+70=105
Comentariul a fost şters
nu imi dai si mie cel mai bun
pls.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters