Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T20:36:11+03:00
X*y=6=> y=6/x
y*z=12=> (6/x)*z=12=>z=12*x/6=>z=2*x
z*t=20=> 2*x*t=20=> x*t=20/2=>x*t=10
3 5 3
2014-09-14T20:41:14+03:00
X·y=6
y·z=12
z·t=20
Efectuam impartirea primei relatii la a doua:
x·y/y·z=6/12
Efectuam simplificarile si obtinem:
x/z=1/2
Inmultim aceasta relatie cu relatia a treia:
x/z·z·t=1/2·20
Efectuam simplificarile si obtinem:
x·t=10
Spor la lucru in continuare!