Răspunsuri

2014-02-13T16:58:14+02:00
Pretul trebuie micsorat cu 20%. Deoarece 10% reprezinta 4 lei si 20% reprezinta 8 lei. <=> 40-8=32
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T17:02:26+02:00
Daca sti cu regula de trei simpla este foarte usor.
Daca: 40........100%
          32.........x%
x=32*100/40
x=80%
Pentru a afla cat la suta din 40 trebuie micsorat faci  100%-x%
100%-80%=20%
PROBA: 40-20/100*40=32
Raspuns:procentul cu care trebuie micsorat pretul cartii este de 20%.

7 3 7