Subliniaza cuvintele ce contin grupuri de sunete:

Un fir de iarba verde, o raza-ncalzitoare,
Un gandacel, un flutur, un clopotel in floare,
Dupa o iarna lunga si-un dor nemarginit
Aprind un soare dulce in sufletul umbrit.

2

Răspunsuri

2014-09-14T18:50:11+03:00
Ce grupuri de sunete? ( scri comm si eu  voi raspunde)
sa subliniez cuvintele ce contin grupuri de sunete , in urmatoarele versuri:
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T18:55:53+03:00