Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T18:13:38+03:00
Deosebiri animale terestre: 
- unele animale au bot altele cioc
- unele animale au blana altele au pene 
- unele animale au labe altele au gheare
- unele nasc pui altele ecozeaza (oua)

Deosebiri plante acvatice:
- unele plutesc (ex: iarba gastei, matasea broastei), altele cresc sub apa (ex:algele), altele sunt fixate in apa (ex: nufarul, stuful, papura)
- unele traiesc in ape dulci altele in ape sarate
- unele plante au radacini altele nu

10 4 10
si la plante inca 4 deosebiri
unele plante traiesc in larg altele langa tarm/mal
mai am o deosebire de animale si o deosebire de plante
unele animale sunt carnivore altele ierbivore
si acum o deosebire de plante
2014-09-14T19:45:49+03:00

Pai, animalele din mediu terestru sunt foarte diferite. De exemplu cat de mare e diferenta dintre un leu si o furnica? Desi o furnica are doar cateva grame poate fi mai periculoasa decat orice animal. O furnica de foc care musca un om este fatala.
Plantele din mediu acvatic sun: algele, buretii, castravetii de mare. Sunt o varietate de tpuri si mtoate au calitati diferite. De exmplu coralii si algele. Exista si corali neutrii dar si unii viu colorati. Algele se gasesc si in apele noasttre dar, sun diferite de cele din oceane care sunt mai nutritive pntru pesti si mai interesante. SPER CA TE-AM AJUTAT! ♥
4 1 4