Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T18:13:39+03:00
Numitor si numarator..pt a aduna trebuie sa aduci la numitorul(nr de jos) comun..numitorii fractiilor trebuie sa ii inmultesti cu cite o cifra ca sa ai acelasi numitor.Trebuie deasemenea sa inmultesti si numaratorul fractie cu aceeasi cifra.(cu care ai inmultit numitorul)
ex:3/4+5/5=3/4*5+5/5*4=15/20+20/20=35/20(amplificam prin 5)=7/4
1 5 1
2014-09-14T18:25:01+03:00