Răspunsuri

2014-09-14T17:37:28+03:00
Doua argumente la proverbul ,,E usor a fi bogat,dar greu a fi fericit''.

(1) daca esti bogat ai mai putin timp pentru distractii si pentru familie
(2) daca esti bogat responsablilitatile sunt mai mari, deci exista riscul sa fii mai nefericit, mai stresat
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T17:55:57+03:00
Fericirea e dragoste familie si prieteni iar bogatiea e lacomie ....e greu a fi fericit dar fara fericire viata e pustie ...bogatiea nu aduce nimic bun de cit neintelegeri si ura ...Deci fi fericit
4 4 4