Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T17:34:02+03:00
Impletit-impletitura,despletit
scoala.scolar,scolit,scolarit,

2.campul lexical: lumanari,cruce,preot,dascal,icoane
  familie lexocala:bisericos,bisericesc

3.scoala:caiete,carti,elevi,prodfesori etc
2014-09-14T17:38:43+03:00
Cimp lexical biserica   icoane biserica sfinti cruce preoti calugari maicute episcopi
Familie lexicala bisericuta 
bisericeste, biseric
   

scoala----    
carti,caiete,catalog,profesori,elevi,usi,ferestre,podea,sala de sport  
1 5 1