Răspunsuri

2014-09-14T17:04:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acest elev care a reușit este Mihai 
elev - subiect simplu 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-14T17:05:12+03:00
Elevul scrie la tabla
inca una
Elevul scrie tema
dupa sa fie parte secundara de propozitie
haide
Elevul destept mereu va avea note bune